Sepsiszentgyörgy, 2012. május 26., szombat 14:25
Köszöntjük Fülöp, Evelin nevű olvasóinkat!
Regisztráljon, és szóljon hozzá írásainkhoz
felhasználó jelszó
Tartalom
2012. május 26., szombat:
Legolvasottabb 10 írásunk:
Legtöbb hozzászólás:
2010. június 4., péntek: Közélet

Aláírásgyűjtés Bocsárdi László tisztségben maradásáért

A Civilek Háromszékért Szövetség aláírágyűjtést kezdeményezett a Tamási Áron Színház igazgatója, Bocsárdi László menedzseri értékelésének felülvizsgálatára, a kezdeményezők szerint ugyanis ,,az értékelő bizottság szakmailag hiányos, igazságtalan" döntést hozott (a 8,92-es jegy azt jelenti, Bocsárdi menedzseri szerződését nem hosszabbítják meg, a színházvezetői tisztségre versenyvizsgát írnak ki ― szerk. megj.).
A kezdeményezők arra kérik ,,az ügyben illetékes vezetőket, hogy a sajnálatos módon kialakult, méltánytalan helyzetet megfelelő intézkedésekkel orvosolják", véleményük szerint a Tamási Áron Színház Sepsiszentgyörgy kulturális nagykövete, Bocsárdi ,,értékrendje és egyénisége szoros összefüggésben áll a színház eredményeivel, művészi hitelességét pedig egyedüli garanciának tartjuk arra, hogy a Tamási Áron Színház által létrehozott értékek megmaradjanak". ,,Egy személyi csere beláthatatlan következményekkel járna, kétségtelen, hogy ezzel véget érne egy olyan értékalkotó szakasz a színház életében, amely annyi elismertséget hozott a városnak és kultúránknak egyaránt" — áll a magyar és angol nyelvű petícióban, mely a www.sepsiszentgyorgy.info/peticio címen érhető el, támogató aláírásokkal hétfőig ― a fellebbezési határidő lejártáig ― lehet csatlakozni, a petíciót a rá következő nap adják le a városházán.
Tegnap egyébként Bocsárdi László nyilatkozatot adott ki, melyben részletesen cáfolja a menedzseri értékelésének jelentésében megfogalmazott vádakat, megerősítve, hogy megfellebbezi a jelentést, de kijelenti, a színházigazgatói versenyvizsgán nem fog részt venni, mert ,,olyan politikai szándékot érzek belefolyni az intézmény ügyeibe, ami mellett a versenyvizsga eredményét ― s egyben a Tamási Áron Színházból való eltávolításomat ― előre eldöntött játszmának látom."
Ugyancsak politikai döntést lát az ügyben az önkormányzat MPP-s frakciója, mely tegnapi közleményében leszögezi, a Bocsárdit vizsgáztató bizottság összetételéről és a vizsga eredményéről nem a városi tanács, hanem ,,a polgármester által személyesen kinevezett bizottság" döntött, ,,a menedzseri vizsga lebonyolítását mind a színházért felelős önkormányzati képviselő, mind a kulturális bizottság, és az MPP-frakció teljes megkerülésével szervezték meg, jól érzékelhető szándékkal, hogy Bocsárdit menesszék".
Hozzászólások
2010. június 4., péntek 07:39
Tepes
758 hozzászólás
Minden nemzet számára veszélyt jelent, mikor egy félművelt vagy müveletlen vezetőség a pénz szűrőjén keresztül itél társadalmi rétegek sorsa fölött.Legyen az kultúra, oktatás, nyugdijasok helyzete.Még siralmasabb mikor a vezetők amúgy értékes személyeket cserkésznek be, a hátuk mögé bújva igyekszenek az elképzeléseiket megvalósitani. A profitorientált szinház a kultúra halálával egyenlő. Talán revüvé kellene alakitani a szinházat, hogy több pénzt hozzon. Biztosan meg is találta a városvezetés azokat a személyeket, akik e nemes feladatot elvégezzék, ezért kellene Bocsárdit kinyirni.Nem szabad megengedni az értelmes embernek, hogy saját elképzelése legyen, se tanárnak, se szinésznek, lábsurlóvá kell degradálni, megszabni mit szabad tennie, uniformizálni gondolatait,nehogy értéket teremtsen,netán forradalmi ötletekkel rukkoljon elő. Az aláirásgyüjtést minél elérhetőbbé kellene tenni, például a szinház bejáratánál.

2010. június 4., péntek 09:48
marcika
20 hozzászólás
Üdv mindenkinek és ébresztő!
egyelőre az aláírásgyűjtésben Sepsiszentgyörgy nagyon alul van, jelenpillanatban az 529 aláíró közül csak kb.100 Szentgyörgyi, veszélyes fordítva is elsülhet mint ahogy ezt az indítványozók szeretnék.
Megjegyzem aki fogalmazta nem, volt a helyzet magaslatán, kevés benne a konkrétum és eléggé érthetetlen, hogy mit is kéne aláírni, rövidebb és egyszerűbb jobb lett volna. Na mindenki kapkodja magát aki szereti Bocsárdit, mert baj lehet ha kiderül, hogy a másik oldalnak van igaza.
Elkeserítő, hogy ilyen városba élünk, alvó tohonya értelmiség.

2010. június 4., péntek 10:07
marcika
20 hozzászólás
Kedves Aláírók! Felhívnám mindenkinek a figyelmét, hogy az aláírás gyűjtés nem civil kezdeményezés hanem politikai. Mára kiderült, hogy az MPP SZERVEZTE. Na ez a politika! Ez nem Bocsárdiról szól, hanem róluk. Biztos Bereckinek meg van már a jelöltje. Meg vagyunk vezetve, civil! Nem szoktam háborogni de ez engem is kiakaszt.
Remélem a színház elhatárolódik ettől a beadványtól, ráadásul nagyon kevés Sepsiszentgyörgyi írja alá. Kész elborult nekem is az agyam.

2010. június 4., péntek 10:23
nagypeti
36 hozzászólás
Csodálatos lesz az MPP megmenti Bocsárdit. Emlékeztetnék mindenkit Váta Lórit jól meg szívatták. Szerencse nem lett tanácsos, veszítettünk volna egy jó színészt.

2010. június 4., péntek 10:37
kifli
276 hozzászólás
Kedves Marcika, ne tereld rossz irányba a jószándékú civil kezdeményezést. Mielőtt állítasz valamit, tájékozódj előtte. Itt egy telefonszám, ezen érdeklődhetsz: 0744 167 500. Ez a Bereczki Kingáé, aki a Civilek Háromszékért Szövetség elnöke, a nemrég zajlott Székelyföldi Termék Kiállítás és Vásár szervezője. Vagy az is rosszándékú kezdeményezés volt?

2010. június 4., péntek 10:38
perei
22 hozzászólás
Kedves Marcika, honnan veszed ezt az MPPs baromságot?

2010. június 4., péntek 11:47
marcika
20 hozzászólás

Innen! Naívkáim!
http://www.hirmondo.ro/web/index.php/aktualis/9929-Vezeti-mizria-sznhzban.html

2010. június 4., péntek 11:54
marcika
20 hozzászólás
Berecki Kinga egy MPP tanácsos, így ő sem politikamentes, csak őt nem Markó B. irányítja hanem Szász Jenő.

2010. június 4., péntek 11:58
kifli
276 hozzászólás
Hírmondót nem szoktam olvasni. Az más kategória. Különbséget kell tenni a rosszándékú fogalmazás és a tiszta szándékú akarat között. Igaz, ez gondolkodást feltételez.

2010. június 4., péntek 12:51
nagypeti
36 hozzászólás
Ami szomorú, az aláírások is azt bizonyítják, hogy Szentgyörgy valóban egy kisváros és nem érdekel senkit az, hogy ki milyen eredményeket ér el külföldön. Én ezért élek már jó ideje Kolozsváron, mert ezt a kicsinyest stílust- amit sajnos értelmes emberek is képviselnek- elviselhetetlen. Nincs párbeszéd csak hőbörgés. Ami Klárikot illeti nem tudok több információval szolgálni mert nem ismerem és egy tanácsos engem nem is érdekel, a város választotta meg így Klárik tegye a dolgát belátása szerint, majd a következő választások eldöntik, hogy jól tette a dolgát vagy nem, és szerintem ugyan ez érvényes a polgármesterre is. Én a szoftverfejlesztés és a pénz világában dolgozom, így egy kicsit reálisabban látom a dolgokat. Már a tegnap is említettem először mindig a pénzről van szó utána a politikáról, legtöbbször a kettő egyveleg működik, utána jön a többi és hidd el ez nincs másképp a kultúra világában sem. Itt Kolozsváron nagyon sok emberrel tartok kapcsolatot művészekkel, orvosokkal, írókkal és tudom mi a dörgés. A művészet az mindig sok pénzbe kerül, és talán jogos is lehet, hogy a polgármester olyan vezetőt akar aki kezelni tudja a pénzt, attól, hogy valaki jó művész még lehet rossz menedzser. Bocsárdi közleményében azt írja, hogy a tanács nincs tisztába az alkotók honoráriumával de nem írja le , hogy pl. egy rendező mennyiért rendez. Itt Kolozsváron a "nagyok" 20ezer és 30ezer lei között vállalnak de van mikor többet is kérnek. Színész ismerőseim,- igaz, hogy ők nagyon keveset játszanak, mert itt az "aranycsapat" játszik mindent- fizetése meg 900 és 1200 lei között mozog. Ez a piac, de ez Kolozsvár és a színházat nem a város tartja el hanem Bukarest, ez Óriási különbség! Végezetül, üdv. mindenkinek mert kezd értelmetlenné és pártalanná válni a vita ami szerintem sehova nem vezet. Természetesen, ha a színház gyűjtene aláírást vagy egy szakmai testület aláírnám, de politikus által kezdeményezett rosszul megfogalmazott petíciókhoz nem adom a nevem. Sok sikert a társulatnak és Bocsárdinak.


2010. június 4., péntek 13:35
kismama
89 hozzászólás
Tisztelem Bocsardi munkassagat, de kulonbseget kell tenni a rendezoi es a szervezoi munka kozott. Nem ugyanaz egy kulturalis intezmenyt menedzselni es egy darabot megrendezni. Kapitalizmusban elunk (legalabbis azt hisszuk) profitorientalt vilagban, minel nagyobb beveteluk van annal normalisabb keresetuk volna a szineszeknek is, tobb penz volna diszletekre stb. Amugy felhaborito, hogy milyen kis osszegeket keresnek, csodalom, hogy motivaltak egyaltalan. De ehhez nepszerubbe kell tenni a szinhazat a "halando" ember szamara is. Nem "Monika show" szintre gondolok, ahogy egy tegnapi hozzaszolo irta, hanem megtalalni az arany kozeputat. Attol meg rendezhet zsenialisan Bocsardi ur, ha nem o az intezmenyvezeto. Az igaz, hogy evidens, hogy politikai jatszmak vannak a hatterben, es a modja ahogy meg szeretnenek szabadulni tole, megalazo..


2010. június 4., péntek 13:52
postagalamb
7 hozzászólás
Van pénzgond, van politika és vannak személyes érdekek. Egyáltalán nem kizárt, hogy az előző kettő nem valami ilyesmit takar. Ezzel mindig el lehet terelni a figyelmet. Én határozottan azt akarom, hogy gyerekeim lássanak minőségi színházi előadásokat, ismerjék meg a világirodalom nagyjainak színre vitt darabjait. Tartok attól, hogy ők már csak bevásárlóközpontokat láthatnak.
És ne keverjük bele a kolozsvári társulatot, csak ők illetékesek a fizetéseikről nyilatkozni! Konkrétan tudom, hogy a fenti szószóló adatai egyáltalán nem reálisak. Bízzuk tehát ezt arra az intézményre és városra. Nekünk itt kell védeni az értékeinket és ezek mellett kell kiállnunk. És szülőként fontos nekem, hogy gyermekeim minőségi kultúrát kapjanak, szenny folyik elég a kereskedelmi csatornákon, no meg a vízcsapból is.

2010. június 4., péntek 14:04
postagalamb
7 hozzászólás
Én tehát teljes mértékben amellett vagyok, hogy Bocsárdi maradjon a színház élén, ha a városnak nincs pénze, biztosan nem ad majd. Eddig is megoldották, meg fogják ezután is. Szálljunk már le arról, hogy azért menesztik, mert nincs pénz. ÁTLÁTSZÓ kifogás. Szóval ezt hagyhatjuk. Valaki mást akarnak látni a színház élén, hogy ez politika, vagy személyes érdek, ki tudja. Lehet mind a kettő együtt. Ki tudja mi van a polgármester fejében, és még kevésbé, hogy ki van a HÁTTERÉBEN. Lehet rajta spekulálni, van is amit, még talán az egyetemista évekből. De sajnos ettől a tények még tények maradnak és ezen kell változtatni. Küzdeni kell, mert ha nem, már megint azt közvetítjük, hogy velünk bármit meg lehet tenni. Hát álljunk ki értékeinkért, mert csak az van!

2010. június 4., péntek 15:37
Izidor
2 hozzászólás
Mint tudjuk Laci párhuzamosan a Nemzeti Szinházban is megrendezte a Lear Királyt amiben Töröcsik Mari művésznő is szerepet kapott. Lám-lám ő is aláírta a petíciót. Uraim ez sem jelent semmit?

2010. június 4., péntek 15:41
nezoo
6 hozzászólás
Kedves Postagalamb úr/asszony!

Egyetértek Önnel. Vigyáznunk kell, mert bizonyos érdekek máris politikai síkra próbálják terelni az ügyet. Marcika hozzászólásai engem is megijesztettek és elszomorítottak. Nem hiszem, hogy a Tamási Áron Színház utóbbi években folytatott tevékenységére rá lehetne fogni, hogy bármilyen pártpolitikai elveket követ, csak rossz szándékkal és erős túlzásokkal állíthatjuk, hogy Bocsárdi László politikai érdekek mentén végezné munkáját.

Azt, hogy az MPP közleményt bocsátott ki – melyben a civil lakosság tudomására hozza, hogy a Bocsárdit vizsgáztató bizottságot törvénytelen módon állították össze – én nagyon is helyes dolognak tartom. Feltéve, ha igaz, amit állítanak. Hogyha ez valóban igaz, akkor az egész vizsgáztatás törvénytelen volt. Ez még nem azt jelenti, hogy Bocsárdi az MPP híve.

Merem azt remélni, hogy Bocsárdiról és a szentgyörgyi színházról szól ez az ügy, mellette vagy ellene foglalunk állást valamennyien. Miért mindig az a fontos nekünk, hogy ki beszél? Miért nem arra figyelünk, hogy az igazságot mondják-e vagy sem? Nem érdekel, hogy ki indítványozta az aláírásgyűjtést – az MPP, az RMDSz, az MNT, vagy bármilyen szervezet –, csak az a fontos, hogy támogatok-e egy bizonyos ügyet vagy sem.

Bocsárdi László nyilatkozata itt olvasható:

http://pluszportal.ro/web/index.php?option=com_content&task=view&id=21115&Itemid=1

Nem tudom, hogy milyen politikai erők működnek a háttérben, de Bocsárdi helyzete elég egyértelműnek tűnik számomra. Nem politikai kérdés a szentgyörgyi színház sorsa, hanem elsősorban kulturális kérdés. Reméljük, hogy a jövőben is az maradhat.

egy fiatalabb néző

2010. június 4., péntek 15:51
kifli
276 hozzászólás
Ez teljes egészében így van. Ne szomorodj el Nézőő, a szándék tiszta és őszinte: megmenteni a színházunkat, a kultúránkat, megakadályozni, hogy tünkretegyék azt, ami a város büszkesége.

2010. június 4., péntek 16:54
Levente
3 hozzászólás
Ha valaki kételkedik az aláírás és kezdeményezés tisztaságában, kérdezze a kezdeményezőket, és azután lehet kommentálni, ezt ajánlom a sajtó képviselőinek is. Könnyű politikai sikra terelni az ügyet, mert így ki lehet herélni a kezdeményezést, és ne feledjük a sajtó bizonyos része sem független. Vannak dolgok ami politikán felül áll. A demokráciát még nagyon sok embernek tanulnia kell.

2010. június 4., péntek 19:24
marcika
20 hozzászólás
Hát az aláírás gyűjtés *****ul halad. Idáig azt bizonyítja, hogy Bocsárdi valóban nem a városnak dolgozik. Töröcsik Marinak nem tudom mi köze van az egészhez, üljön otthon és vezekeljen. Budapesten véleményezzen. Életében nem járt Szentgyörgyön szerintem még térképről se ismeri. Gyere Mari bajban van Erdély!Ments Meg Lacikát Anyamagyar! Biztos te is nemmel szavaztál a kettős állampolgárságra.


2010. június 4., péntek 19:33
postagalamb
7 hozzászólás
HOHÓ!!! Ez kultúra..., és a petíció az interneten van, az írja alá, aki ezt az ügyet támogatja. Törőcsik Mari művésznőt majd akkor szidd, ha te is letettél annyit az asztalra!
Meg kellene érteni, hogy itt generációk művészeti neveléséről is szó van, és akinek ez is fontos az támogatja.

2010. június 4., péntek 20:00
csongormeister
35 hozzászólás
@marcika
Tisztesség ne essék szólván, de ez a vezeklős szöveg egy kicsit erős volt.

2010. június 4., péntek 23:36
kandi
1 hozzászólás
Vezetői mizéria a színházban - ezzel a címmel ... ha valakinek ez a referenciapont... az a kar hogy 'székely' ez a szennymondó.
surmó egy napilap. a többit lehet következtetni...

2010. június 5., szombat 00:02
EstigKornel
46 hozzászólás
Kedves olvasók!
1. a marcika-megnyilvánulásokról pusztán annyit, hogy egyszerűen figyelmen kívül hagyandók. Másképp fogalmazva: kritikán is aluli.
2. Nagyon szép íve rajzolódik ki itt a vitának politikától pénzig, pénztől kultúráig. Marakodás felsőfokon.
A lényeg: Bocsárdi Lázsló rendező-igazgató érdemesült-e a Tamási-színház további vezetésére, irányítására - a szó összetett értelmében - vagy sem?
3. Igen, ő érdemesült.
4. Köszönöm - gondolom, sokunk nevében - Nemes Levente volt igazgató-színésznek, hogy hajdanán (még inkább lehetett ő Jónás a pusztában akkoriban elveivel, nézeteivel, mint ma Bocsárdi )a Bocsárdi neve által is fémjelzett irányvonalnak adott zöld utat. Megérte. És lássuk, a továbbiakban ...
Oláh József



2010. június 5., szombat 09:15
sandorepyt
6 hozzászólás
Tisztelt hőlgyek és urak.
A hozzászolásokrol kapcsolatal a székely nép csak veszekedni tud és NEM őszetartani sajnos?
Emberek szerintem arol kéne tanakodni, és valaki el kezdje hogy itten háromszéken munkahelyet teremteni és valamivel jobb életet mert nagyon le vagyunk maradva.
Erre kénne gondolni!!!!!!!!
A politika sajnos a saját zsebikre dolgoznak és nem az emberekre gondolnak hogy egy jobb élet legyen.
Kőszőnőm a meghalgatást.

2010. június 5., szombat 20:32
tranzitart
7 hozzászólás
Kátai István vagyok!
Én már megtanultam, hogy semmi nem az, aminek látszik.
2010. április 9. 20:59-kor egy levelet kaptam.
Hogy ki az ajánlattevő?
A sarki fűszeres, a polgármester, egy tanácsos, talán egy földön kívüli?

Részletek hétfőn, valahol valamikor!
Üdvözlöm a Társulatot, és további sikereket kívánok!

Íme a provokáló levél, ami magyarázatot adhat arra a vircsaftra ami zajlik a Tamási Áron Színház körül zajlik, és arra is, hogy miként kerül a csizma (Én) az asztalra.
A levél írójára bízom, hogy önként jelentkezik, és válaszomat közzéteszi, vagy a sunyi hallgatásba merül.


szerusz!
itt a szinhazba erosen ***** hangulat lewen ..es bocsardi mandatuma is lejaroban lewen aki sikeresen magara huzta az egesz szentgyorgyi tanacsot..egyre tobben azt rebesgetik hogy te leszel a kowetkezo szentgyorgyi szinhaz igazgato..
nos en egyenesen rakerdek :wan a hirben walami?
wagyis igazak a hiresztelesek?
jelzem en szemlyesen nem bannam ..sot biztatlak is ha wan wer a pucadban allits ossze egy palyazatot es gyere wersenywizsgaz
ce zici?heee?
na udv nagy joco..
ja es meg irok a masik projektrol is a kowetkezo lewelben ..ami nemsokara kowetkezik

Ui.
Javaslom a szerkesztő asszonynak, hogy mielőtt leír valamit, tájékozódjon! Én tudok és merek igazat mondani!

Tisztelettel:
Kátai István



2010. június 5., szombat 23:06
NagyJoco
6 hozzászólás
Nagy Jocó vagyok!
És tényleg igaz, hogy semmi sem az aminek látszik. Ezt én sem tudtam eddig.

Szóval, ezek szerint én vagyok az "ajánlattevő". Ez igazán újdonság számomra. Rá kellet jönnöm, hogy rajtam fordul meg a világ, én ajánlhatok vagy sem különböző állásokat, funkciókat, akár városszerte, sőt miért ne akár országszerte is. Valószínűleg én vagyok aki eldönti, hogy Sepsiszentgyörgyön ki milyen funkciót töltsön vagy ne töltsön be. Lehetek még akár polgármester, akár tanácsos, akár sarki fűszeres akár földönkívüli, de túl sok értelmét nem látom ennek, ha már így is meghatározhatom hogy mi történjék, vagy mi ne történjék szűkebb vagy tágabb környezetemben.

A beidézett levél igaz, vállalom, és válllalom azt is, hogy provokáció volt részemről.
Rájöttél a lényegre. És akkor mi a probléma, örülj, hogy nem dőltél be a provokációnak.
És nem mellékesen, ez egy magánlevelezés volt, amelyet minimum etikátlan kiadni a nyilvánosságnak.

udv nagy joco


2010. június 6., vasárnap 14:42
senki
11 hozzászólás
Kedves Véleménynyilvánítók és Olvasók!

Napok óta olvasom a különböző véleményeket és forrongnak bennem is az indulatok, ezért most én is hozzászólnék!

Sajnos, ami most a Tamási Áron Színház körül zajlik, az túl mutat önmagán és szimbólum értékkel bír!

A sepsiszentgyörgyi Kulturális Értékek lecseréléséről, lenullázásáról, a Székelyföldi Régióban legszínvonalasabb, legsokrétűbb kulturális élet szisztematikus rombolásáról van szó!

Mivel a Szent György Napokat sikerült kiherélni, értékeit felszámolni, olcsó falunappá degradálni, jöhetnek a nagyobb falatok: Tamási Áron Színház, Háromszék Táncegyüttes, M Stúdió, stb.

Meg lehet nézni azt is a polgármesteri hivatal honlapján, hogy milyen szervezeteket és milyen összegekkel támogattak az előző félévi kulturális pályázat kiírásán a tisztelt Kulturális Szakbizottság, akik legtöbbször imidzsépítésből járnak kulturális rendezvényekre!

Azoktól akik dancsannamarit nevezik ki HÁROMSZÉK KULTURÁLIS UTAZÓ NAGYKÖVETÉVÉ, nem sok jót lehet várni!

Hölgyeim és Uraim! Ha labancokra szavaztunk, hát vesszünk el kurucokként!
A történelem folyton ismétli önmagát, ez a dolga!

Na további Szép Napokat mindenkinek! Fel a fejjel, semmi remény!

UI. ... hogy haragudtunk mikor Ötvös Mózes akart lenni a polgármester!
Ez a város többet érdemel!
Megkaptuk!!!

2010. június 8., kedd 12:37
Csibiszabi
1 hozzászólás
Tisztelettel mindenkinek!
Szengyörgy kisváros, nem tarthat fent kétféle színházat mindkét tábor kielégítésére, viszont a többi városainkaban működnek populárisabb színházak, akik szívesen vendégszerepelnek szentgyörgyön , s pont azt a réteget élégítík ki kulturálisan, aki nem kedveli a T.Á. színház műsorait. Ugyanúgy székelyföldi,erdélyi városainkban , létezik az a réteg is aki pont a szentörgyi színház játékát igényli. Ha régió szinten nézzük az arányokat akkor még ezek is stimmelnek. Több a populáris színház , s többen vannak akik ezt nézik szívesen .Tamási Áron színház egy van csak. Ne nyírjuk ki!Ezzel nem csak azt a pár száz szentgyörgyit fosszuk meg az igényes előadásoktól, hanem egész erdély szinten mindenkit aki ezt a fajta játékot szereti.Ettől nem lesz több lové , viszont nő a konkurencia egy olyan területen ahol már úgy is elegen vannak.
A mi színházunk régiószinten betölt egy olyan feladatkört amire igény van. Ahoz , hogy csak városszinten gondolkozzunk túl kicsik vagyunk és gyengék.
Több vendégszereplés kell, még több mozgás a színházak részéről.Más színházaknak is legyenek bérletes előadásaik Szentgyörgyön , és a szentgyörgyieknek is más városokban.Ez mindenkinek jót tenne , s biztos ,hogy a látogatottság is megnőne. A adónkat meg... úgyis a Regátban költik el ... mások.


Ha hozzá szeretne szólni, jelentkezzen be
Felhasználónév:
Jelszó:


Miért regisztráljon? Regisztrált felhasználóként:
  • Hozzászólását csatolhatja írásainkhoz
  • Feliratkozhat a hírevélre
  • Saját profil-oldala lesz a Háromszék weboldalán


A regisztráció ingyenes !!!

Regisztráljon most
Tisztelt Látogatónk!
2012 Február elsejétől friss lapszámunk honlapunkon 0-16 óra között kizárólag megrendelők számára érhető el.
A Háromszék online változatának friss lapszáma egész nap ingyenesen elérhető azok számára, akik előfizetnek a Háromszékre (a nyomtatott újság ára 20 lej havonta, 4.76 euró) a H-Press lapterjesztőnél, a postán (csak Kovászna megye területén), vagy interneten. Ennek érdekében az előfizetők a regisztrációnál használt e-mail címükről küldjék be a nyugta adatait (név, lakcím, nyugtaszám, dátum, az előfizetés időszaka, összeg) a hpress@3szek.ro címre;
A Háromszék online változata külön is megrendelhető a www.3szek.ro weboldalon a PayPal-rendszer segítségével, vagy bankkártya-fizetéssel, illetve személyesen a szerkesztőség pénztáránál. Az előfizetés ára havonta 3.8 euró (vagy az ennek napi árfolyamon megfelelő lej, dollár, forint.). A három, hat, illetve 12 hónapra előfizetők számára 5, 7, illetve 10 százalékos kedvezményt biztosítunk (lásd az alábbi táblázatot; a valutaárak az árfolyam függvényében változnak).
Háromszék nyomtatott+online
HónapEURRONUSDHUF
1 4,76 ~20,00 ~5,9 ~1438
3 14,28 ~60,00 ~17,7 ~4316
6 28,56 ~120,00 ~35,5 ~8632
12 57,12 ~240,00 ~70,8 ~17264
Háromszék online
HónapEURRONUSDHUF
1 3,80 ~15.99 ~4,73 ~1150
310,83 ~45,57 ~13,48 ~3277
621,20 ~89,22 ~26,39 ~6417
1241,00 ~172,69 ~51,00 ~12420
Ha meg szeretné rendelni a nyomtatott vagy az online változatot, be kell lépnie felhasználói fiókjába.
Ha Ön már regisztrált, lépjen be kontójába
Felhasználónév:
Jelszó:
Ha még nincs fehasználói fiókja, itt Regisztrálhat
- Váry O. Péter:
Külföldi hírek
Kríziskezelésre lesz szükség Kósa Lajos szerint a jelenlegi cél a közvetlen államcsőd elkerülése, és ,,a krízis időszakára" egy átmeneti, legfeljebb két évre szóló forgatókönyvet kell megalkotni. A Fidesz ügyvezető alelnöke egy tegnapi konferencián úgy fogalmazott: ,,a kényszerhelyzet miatt bizonyos gazdasági alkotmányossági szabályok felfüggesztésére is sor kerülhet átmenetileg".

- Szekeres Attila:
Brazíliából haza
Brazíliából hazaSzűk hónapra hazatért Háromszékre Mágori Varga Béla festőművész — képei által.

Archívum
<<2012 május>>
HKSzCsPSzV
1
6
13
20
26
27
28
29
30
31
Legújabb galéria
Szavazás
Online látogatók
Legújabb hozzászólások
Várható időjárás Sepsiszentgyörgyön
BNR Valutaárfolyam
Most megy a TV-ben:
Médiapartnerünk a:
HHRF
© 2003-2012 H-PRESS - Minden jog fenntartva - Háromszék, független napilap Sepsiszentgyörgy
programozás: laca.ro
- RSS